1. RECOMANDĂRI GENERALE
☺Orele de lucrări practice (l.p.) încep la ora fixă şi se termină după 1h 40 min.
☺La şedinţele de l.p. la IM nu este necesar halatul.
☺Hainele şi bagajele studenţilor se depun la cuier şi NU pe mese sau pe scaune - acestea trebuie să rămână libere de obiecte inutile în timpul şedinţelor de l.p.
☺Nu se consumă şi nici nu se ţin pe mese băuturi, mâncare, ţigări, etc.
☺Telefoanele mobile trebuiesc oprite în timpul şedinţelor de l.p.
☺Anunţurile se fac prin intermediul avizierului disciplinei de IM.
2. DESFAŞURAREA UNEI ORE OBIŞNUITE DE L.P.
☼ Se face prezenţa la începutul şedinţei
☼ Studenţii lucrează individual urmărind etapele din Îndreptarul de lucrări practice sau din protocolul de lucrări, iar în caz de nelămuriri se vor adresa cadrului didactic şi nu colegilor.
☼ La sfârşitul şedinţei studentul predă protocolul de lucrări, iar cadrul didactic semnează foile de evidenţă personală a l.p. efectuată.
☼ Masa de lucru se lasă curată şi în ordine.
3. DESFĂŞURAREA ORELOR DE RECUPERĂRI
► Recuperări pe parcursul semestrului
► în cazul absenţelor (atât motivate cât şi nemotivate) studentul e obligat să recupereze l.p.
► indicat este ca studentul să-şi recupereze l.p. în săptămâna în curs
► studentul e primit la recuperări doar dacă există în sala de lucrări staţii neocupate
► studenţii sunt acceptaţi doar pentru recuperarea lucrării programate şi NU pt. alte l.p.
► într-o şedinţă se poate recupera maxim 1 l.p.
► Recuperări în săptămâna de recuperări (a 15-a săptămână)
În cazul imposibilităţii recuperărilor l.p. în timpul semestrului cu alte grupe, acele lucrări pot fi recuperate în ultima săptămână dedicată în mod normal recapitulării l.p.
4. DESFĂŞURAREA EXAMENULUI PRACTIC
☻ Nu sunt primiţi la examinare studenţii cu absenţe nerecuperate.
☻ Studenţii primesc biletele de examen pregătite pentru acesta verificare
☻ Studenţii trebuie să rezolve problemele în timp limitat
☻ Fiecare student completează o foaie de hârtie cu numele şi numerele subiectelor primite - pe acestă foaie cadrul didactic notează observaţiile din cursul verificării şi nota obţinută (reprezentând 25% din nota finală).
☻ Nu este permisă colaborarea studenţilor în timpul examinării.
5. DESFĂŞURAREA EXAMENULUI SCRIS
∆ Se desfăşoară sub formă scrisă în cursul sesiunii
∆ Data examinării se stabileşte de comun acord între cadrul didactic de predare şi reprezentanţii grupelor
∆ Un student se poate prezenta o singură dată într-o sesiune.
6. AŞTEPTĂM OPINIILE ŞI SUGESTIILE DVS. LA ADRESA: student@medinfo.umft.ro
ADRESA NOASTRA
Sediu: Spl. Tudor Vladimirescu 14, Timişoara
Corespondenţă: Disciplina de Informatică Medicală
P-ţa Eftimie Murgu 2
1900 Timişoara
Tel./fax: 0256-490288
Web: http://www.medinfo.umft.ro
Bibliografie
1. Lungeanu D, Vernic C, Kigyosi A, Dorobanţu C, Petrescu M, Focşa M, Gruia R, Moga M, Mihălescu D, Criveanu-Gaiţă D – Informatică Medicală şi Biostatistică – Îndreptar de lucrări practice: Lito U.M.F.T., 2002
2. Mihalaş G I, Lungeanu D - Curs de Informatică Medicală. Timişoara: Ed. Eurobit, 2005 http://www.medinfo.umft.ro/dim/courses.htm
3. Van Bemmel J H, Musen M A (eds) - Handbook of Medical Informatics. Heidelberg: Spring Verlag, 1997 http://www.mieur.nl/mihandbook/